Toyota Avensis 3.Nesil Yorumları

4 puan, 6 Yorum
Toyota Avensis 3.Nesil yorumları
Kullanıyorum 1 Beğen

Toyota Avensis 3.Nesil Yorumları

Bu sayfa Toyota Avensis 3.Nesil yorum, Toyota Avensis 3.Nesil hakkındaki kullanıcı yorumları incelemeleri, Toyota Avensis 3.Nesil nedir? nasıldır? Toyota Avensis 3.Nesil kullanan var mı? 2016 kasa avensis,2017 kasa avensis,2016 toyota avensis,2017 toyota avensis,2015 toyota avensis alınır mı? Toyota Avensis 3.Nesil tavsiye eder misiniz? Toyota Avensis 3.Nesil şikayetlerini ve Toyota Avensis 3.Nesil sorularına cevaplar içerir.
6 Yorum
  • yeni avensis kesinlikle eskisinden daha performanslı. yıllardır avensisten şaşmadım. son modeli de beklentilerimi karşılıyor. ama toyota alıcaksanız bence düz vites alın. otomatik vites çok verimli olmuyor
    tarafından tarihinde
  • 2016 1.6d 4d yani Bmw motorlu 1.6 dizel kullandım. Her yönden ortlama bir araç. Heyecansız, konforlu genişce... aklımda hangi özelliği kaldı??? sanırım tamamen siyahlı kabin renklerine rağmen gayet şık gözüken konsol tasarımı iyidi. Onun dışında 112 hp 1.6 dizel 1550kg ile anca başa çıkıyor. Ve D sınıfı bir araçta üstelik 6 ileri manuel şanzımanla 185 km/s son sürat maalesef yetersiz. Yani D sınıfı bir aracım olacak ve otobanda 180 180 rahatça gidemeyeceğim... Araştırmadım ama sanırım 0.3 den daha iyi olmayan bir aerodinamisi olmalı bu kadar düşük sürat için...
    Aracın en büyük artısı çooook başarılı sorunsuzluğu. Bu kasada da aynı sorunsuzluğun devam edebileceğini tahmin etmek zor değil çünkü zaten bu koonuda başarılı bir araç olan önceki neslin farklı bir modeli değil geliştirilmiş bir modeli... bkz anusedcar.com Ayrıca bu yeni tasarım kesinlikle olmamış. Farla birbirine yaklaştıkça şaşı benzeri tasarım olmuyor. Aynı şeyi bmw 'de ısrarlı x3-x5 de yapıyor yakında makyajla düzeltirler diye dua etmeye başladım....

    1.6 dizel düz vites avensis nasıl yakıyor? 1550kg lık 1.6 dizel gibi yakıyor. Daha çok şehir içi ama trafiksiz akıcı trafikte kullandığım 120km lik rotada ortalama 5.8 litre yakaladım. Az gibi gözükse de akıcı bir sürüşe göre az sayılmaz...
    tarafından tarihinde

  • Toyota Avensis kullanıcı yorumları resim
    tarafından tarihinde
  • En güzel yönü titreşimsiz çalışması. Çalışıp çalışmadığını bile hissettirmiyor. İlk çalıştırmada Start düğmesine basınca bile zor anlaşılıyor. Debriyajın kavraması aşırı yumuşak yani hiç bir sertlik konforsuzluk titreşim yaşatmıyor. 6 ileri olması da güzel.Park etmesi zor ama heybetli ve güzel araç.
    tarafından tarihinde
  • at sahıbıne göre kişnermiş beyler.ben çok rahat 220 lerı görüyorum.yalnız bilmeniz gereken şu ki bu araç 6.viteste zevk veriyor insana.hakeza 3.vitesle 100 gibi bi hıza etitreşimsiz ulaşan sayılı araçlardan.içerde gıcırdama sesleri kronik.spreyle gideriliyo serviste.Ben dizel kullanıyorum çok memnunum uzun yol yüksek vites ve devirde hızlı tepkime var.yakıt o kasaya rağmen çok iyi.Bide yakıt kullanımı olarak ben çok yakıt markası denedım.en güzeli kesınlıkle bp ve po .bu aracta bundan şaşmayın arkadaşlar.
    tarafından tarihinde
  • 4 / 5
    1.6 düz benzinli tüplüsünü kullandım. Bu kasaya 1.6 motor (132hp bile olsa) yetmiyor yani 2. vites devrini bile alsa dikçe bir yokuşta tıkanıyor. Ama sakin kullanımda yakıtı (BRC tüp) gayet iyi. En iyi yanlarından biri ise direksiyon tepkileri çok net özellikle şehir içi manevralarda go kart gibi. Performans dışında sorunsuzluk sessizlik yol tutuş ferahlık .... artısı çok bir araç.
    tarafından tarihinde

Son Kullanıcı Yorumları

Toyota Avensis 3.Nesil Kullananlar : Trip