Subaru XV Yorumları

5 puan, 6 Yorum
Subaru XV yorumları
Kullanıyorum Beğen 2

Subaru XV Yorumları

Bu sayfa Subaru XV yorum, Subaru XV hakkındaki kullanıcı yorumları incelemeleri, değerlendirmeleri Subaru XV nedir? nasıldır? özellikleri nedir? Subaru XV kullanan var mı? subaru crosstrek,2014 subaru xv,2015 subaru xv,2016 subaru xv alınır mı? Subaru XV tavsiye eder misiniz? Subaru XV şikayetlerini ve Subaru XV sorularına cevaplar içerir.

Yorumla veya Soru Sor

Puan Ver :
 
Toplam : 6 Yorum | 0 Soru

  • Subaru XV kullanıcı yorumları resim


    Her şey çok güzel bildiğimiz taş gibi Subaru.
    İç mekanı da şık ve de malzemeler kaliteli. İçi geniş arka koltuklar da aynı şekilde ferah. Bagajı bi outback kadar değil ama küçük değil yeterli.

    Otomatik bagaj vs.. premium donanımda var ve sıfırı105bin. Comfort 88 elegance 98 den başlıyor. Tek motor ve şanzıman var . Sanırım Yurtdışından 2 litre dizeli de siparişle getirebiliyorlar. Mesaj attım dönüş bekliyorum. Buraya yazarım cevabı.

    Araç performansla alakası olmayanlar için kesninlikle alınası bir araç yol tutuşu, verdiği güven, arazi yeteneği, yerden yüksek yapısının yaşattığı güven keyif veriyor.

    Subaru'nun bu araçta yapacağı şey daha fazla güç ve daha düşük ağırlık... Çünkü 13.8sn lik 0-100 performansı vasat bir hızlanmayı gösteriyor. Açıkcası çoğu şartta yetiyor ama araç sollamalarda ya da dur basayım da şunu geçeyim dediğinizde dumur olabilirsiniz.
    Tabi bu güç artışını 2litre dizelle yaparsa fiyatı vergisi tavan yapar. Fiyat minimum 140bine çıkar. 1.6 turbo levorg motoru olsa yine fiyat artar. Yakıt da aynı şekilde...
    Yapılacak en mantıklı çözüm daha verimli 1.6 motor; mesela 135 hp olsa. Şanzıman da verimli bir 6 ileri manuel.
    Ağırlık da bir şekilde 50-60 kg hafiflerse. 0-100 10-11 sn olur.. O zaman keyif veren az yakan uygun fiyatlı ve de çok satan bir Subaru ortaya çıkar.
    https://i.kinja-img.com/gawker-media/image/upload/xvkph1z5gfltnqqohkup.jpg

    Subaru XV kullanıcı yorumları resim


    tarihinde yorumladı.
  • "Sanırım Yurtdışından 2 litre dizeli de siparişle getirebiliyorlar. Mesaj attım dönüş bekliyorum. " demiştim.

    Cevap: Markamıza ve ürünlerine göstermiş olduğunuz ilgi için teşekkür ederiz.

    XV model aracımız, sadece 1.6 atmosferik benzinli motor ile satışa sunulmaktadır.

    Bilgilerinize sunar, iyi günler dileriz.
    tarihinde yorumladı.
  • İkinci elde manuel viteslisini gördüm. Teknik özelliklerine baktım hemen 0-100 13.1 yani otomatikten biraz daha atik. Fakat yakıtı da birazcık daha fazla. Benim gibi manuel severler için iyi alternatif ama seçenek az bwnim gördüğüm bi tane var şu an
    tarihinde yorumladı.
  • Subaru XV ile araç sollamak dumur eder, risk filan diyenlere hayret ediyorum. Normal olarak sollayacagin araç 160la filan gitmiyorsa sorun yok gidiyor olsa da L moduna aldiginda yine sorun yok. Araba tabiri caiz ise köpek gibi gidiyor. Devirli surus karakterinden dolayı gitmiyor gibi bir algı var ama ibreye bakinca gayet iyi gittiğini gorebiliyorsun. XV size iki seçenek sunuyor az tüketim ortalama stabil 90-120 guvenli bir surus ya da 160-180 hizlarda yuksek tüketim güvenli bir sürüş. Yakiti goze alabiliyorsan gayet iyi gidiyor 160-180 beni kesmez diyenlere lafimiz yok.
    tarihinde yorumladı.
  • 5 / 5
    Yurtdışı fiyatlarında outback ile çok yakın seyrediyor. Sırf bu yüzden daha bi kanımın kaynadığı araç
    tarihinde yorumladı.
  • 4 / 5
    arabaya lafim yok yalniz cvt sanzumanin calisma karakteristigi pek hos degil. ama omurluk saglam orasına bişey diyemem. daha atik bir sanzuman ve motorla satis rakami artar
    tarihinde yorumladı.