Renault Talisman Yorumları

3 puan, 59 Yorum
Renault Talisman yorumları
Kullanıyorum 3 Beğen 3

Renault Talisman Yorumları

Bu sayfa Renault Talisman yorum, Renault Talisman hakkındaki kullanıcı yorumları incelemeleri, değerlendirmeleri Renault Talisman nedir? nasıldır? özellikleri nedir? Renault Talisman kullanan var mı? renault talisman 1.6 dci,renault talisman 1.5 dci,renault talisman 1.6dci,2017 renault talisman alınır mı? Renault Talisman tavsiye eder misiniz? Renault Talisman şikayetlerini ve Renault Talisman sorularına cevaplar içerir.

Yorumla veya Soru Sor

Puan Ver :
 
Toplam : 59 Yorum | 1 Soru
Sayfa :
 
  • rabbim nasıp etti aldık bakalım,160 hp icon sedef beyaz,henuz 300 km de yorum için çok erken
    tarihinde yorumladı.
  • Yorumlarınızı merakla bekliyorum. Talisman çok geri planda kalmış çok başarılı bir araç bence
    EmirYildiz 2016-11-07 tarihinde cevapladı
  • allah 2. el satışında sabır versin geri dönüşü çok çabuk olacak bir araç gibi duruyor bana göze tam bir sürücüleriçin sabir testi araç yapmışlar
    isimsiz 2016-12-02 tarihinde cevapladı
  • arkadaşım allah sabır versin araba biraz daha üzerinde çalışılırsa yani makyajlı bi model çıkartılıp motor sesi süspansiyonu yol tutuşu değiştirilirse zarar ettirmez ama böyle latitude gibi orta malı olursa 2. el herkeze zarar ettirie
    isimsiz 2016-12-15 tarihinde cevapladı
  • Hayırlı olsun çok memnun kalacağınızdan özellikle uzun yolda diğer ( mercedes BMW Volvo passat...)araçlardan çok üstün olduğunu göreceğinizden ve hissedeceğinizden emin olun
    isimsiz 2017-10-24 tarihinde cevapladı
  • Bu donanım ve özelliklerde alınabilecek en uygun araç. Çok lüks bi havaya sokan bir kokpiti var. 4 tekerlek kontrolü ile güven veren bir yol tutuş sağlıyor.
    ortalama 6litre uzun yolda 4.4litre yakıyor.
    tarihinde yorumladı.
  • ıslak zeminde denersen eğer kasa hafifliğinden dolayı arabanın sürüklendiğini bariz görüyon düşük hızlarda fena değil 155000 tl lik arabayla alınacak keyifteki araç değil 4 kontrol falan laf motor ağırlığının dengesinden dolyı arka kısım öne doğru sürükleniyor ayrıcaarge bölümü aracı ucuzlatmak için çalışmış 400 tl lık androit tablet gibi bence kötü
    isimsiz 2016-12-02 tarihinde cevapladı
  • 150binlira yazık bu araçlara bi volvo bayine gitseniz anlarsınız ne demek istediğimi. s60 benzinlileri 152hp lik model bunlardan ucuz bile. 2litre 190hp dizel bile 177bin tl şu an...
    tuncay_f 2016-12-02 tarihinde cevapladı
  • arkadaşım arabayı ist trafiğinde kullandınmı 160 hp olanını 1 ay kullandım günde 57 km gidiş 57 kmgeliş olarak yakıt min 7.9 max 9.4 arasında trafiğe göre değişiyor lütfen milleti yanliş yönlendirmeyin insanların günahına girmeyin az bi paradeğilki verilecek olan
    isimsiz 2016-12-10 tarihinde cevapladı
  • 4.4 bence de çok zor 90-100 le gidilse belki ama dediğiniz gibi 9.4 imkansız gibi bi şey. Arıza olabilir ya da soğuk motor iniş çıkışlı yollarda ve yoğun trafikte belki... Bu aracın şehir içi 6.5 ila 7.5 litre arası tüketimi var.
    isimsiz 2016-12-12 tarihinde cevapladı
  • nerede kullandın arabayı merak ediyorum ben istanbul trafiğinde 55 km gidiş 55 km geliş olarak kullanıyorum 160 hp full olanı ortalama 7.8 ile 9.4 arası yakıyor yol bilgisayarı söyledi 30 gün sabredebildim
    isimsiz 2016-12-15 tarihinde cevapladı
  • hocam hakikatten mertak ediyorum arabayı kullandınmı asağıda yorum yapan arkadasa tamamı ile katılıyorum araba kayıyor özellikle ıslak zeminde ve yakıt söylenildiği gibi değil arabanın 4 controlu işe nerdeyse yaramıyor bide aşırı rüzgar hissediyosunuz yüksek hızda keşke bunları tamamlasalar ozaman merso gibi olu vallaha görse olarak iyi iş yapmışlar multi medya sitemi faciya zaten basit androit tablet gibi durmuş
    isimsiz 2016-12-15 tarihinde cevapladı
  • eniştenın passatı var benım talisman ıcon ,passat 120 hp talisman 160 hp,arada bir onuda kullanıyorum,talismanın vites geçişi ,hızlanması çok iyi,passat yığılma yapıyor yakıt olarak talismanım daha depoyu bitirmedim ama eniştenın passatı şehır içi 8,2 lt gösteriyor
    tarihinde yorumladı.
  • Hocam peki Talismanmı passat mı? hangisini tavsiye edersiniz. Ben Passat'ı kullandım genel olarak iyi. Çekişi dediğiniz gibi çok iyi değil. Talismanı kullanmadım ama bindim Passat'a göre sanki daha yumuşak konforlu hissettirdi. Ama 10'ar dakikaliık tecrübe benimkiler. Bi kullanıcı olarak sizce hangisi?
    isimsiz 2016-11-22 tarihinde cevapladı
  • Kesinlikle İnsignia. Çünkü çok iyi yol tutuyor. Özellikle hızlı sürüşlerde spor araba gibi ama aynı zamanda şehir içinde talisman ya da passata göre çok daha kıvrak. İnsignia daha kısa olduğundan şehir içi avantajı var. Passat ya da talismana park yeri bulamazsınız.
    isimsiz 2016-12-20 tarihinde cevapladı
  • hangi ildesin birde yoğun trafikte iş çıkışı dene sonra konuşalım
    isimsiz 2017-01-24 tarihinde cevapladı
  • merak ediyorum buyorumları yazan akadaşlar talisman deyilde reno 9 sürüyorlar heralde arabanın hakını veerin sessistemine gelince ayarlardan kişisel konumdan cıkarın ozaman istedihiniz sesi alacaksınız
    isimsiz 2017-04-26 tarihinde cevapladı
  • Passat dsg sanzumandan dolayı ı yığılmayı yapıyor arac bazen birinci viteste sirkeler bu dsg şanzımanın kronik sorunudur ve bu zamanda en tehlikeli sanzumandir ne zaman elinde patlicagi belli olmaz
    isimsiz 2017-06-10 tarihinde cevapladı
  • KAdeş sen passattın dsg sine laf yapıyorsan sen arabadan hiç anlamıyorsun demek dünyanın en iyi sanzımanından bahsediyorsun
    isimsiz 2017-12-18 tarihinde cevapladı
  • Talisman
    tarihinde yorumladı.
  • beyler yol tutuş yok dıyonuzda sızın o dediğiniz şeyler direk lastikleri getırıyo aklıma lastıklerı fabrıka çıkıs lastıklerıdır dandik. adam gıbı kalıtelı yaz lastiği alın bıde öle deneyin
    isimsiz 2017-01-28 tarihinde cevapladı
  • 3 gün yağışlı hava da kaydırabilmekte için uğraştım aracı kaydırmak yağışlı havada bile çok zor 4 kontrol süper özellikle virajlar da çok fazla güven veriyor konfor sağlıyor müthiş yol tutuşu var mercedes BMW Volvo passat ile test ettim onlar firenle viraja girerken Talisman hiç yatmadan ve hissettirmeden çok güvenli bir şekilde en ufak bir savurma olmaksızın hızını düşürmeden şürüş keyfi veriyor
    isimsiz 2017-10-24 tarihinde cevapladı
  • ya ne lastikleri kardeş resmen arac direkt millete çakılıyor düşün kıyasla aynı motorda farklı bı reno ile örnel megan sedan la bak bakalım ne görucen 110 hp edc birinde 108000 diğerinde 145000 bunun adı ne araç millete giydiriliyor hemde merso fiyatına daha ne söylenirki sözun bittiği yer
    tarihinde yorumladı.
  • İyi de biri c biri d sınıfı araç.

    İçinde gördüğün neredeyse her malzeme bir üst segmente uygun daha pahalı malzemeler.

    Alt yapısı da aynı şekilde her parçası üst segmente fazla ağırlığa donanıma göre seçilmiş parçalar. Kaldı ki üretim adetlerindeki farklar da maliyete etki eder.

    Ayrıca 1.6dizel c mercedes 195bin, 1.6 touch Talisman 115'den başlıyor. Yani Mercedes fiyatına değil ve ikisini de kullandığım için rahatlıkla söyleyebilirim Talisman C serisinden daha ferah ve daha konforlu.
    isimsiz 2017-02-02 tarihinde cevapladı
  • Ya arkadaş hakikaten merak ediyorum şimdi talisman veya Passat veya mercedes fiyati ucuzu diyorsun resmen bizlere bu araçların tamamı üst sınıf demiş fahiş fiyata çekiliyor bir aracın imalat adedini kullanılan malzemenin toplu alisi fiyati ne kadar değiştirebilir aynı Konutta olduğu gibi bu sektörde çoook ama çooook pahalı bu millete iteleniyor bizimkiler de hacmi hiç sorgulamaya hatta bakmadan birazda bayilik sisteminin zoru ile el mecbur alıyor nereye bütün markaları kullandım fakat bu araç satıcıları yani firma saçma bi fiyat satış politikası uyguluyor araç 20 25 santim uzarsa total ne kadar fiyati etkiler hakikaten merak ediyorum bunun adı satış değil cakis olur hala biz zaten bunu satamayiz ama elde öbürü var onu verelim denirsede ozamanda kameralı cakis olur bide böyle düşün olayı
    tarihinde yorumladı.
  • merhaba , bence yanlış bir yorum olmuş sadece arabanın boyu büyüdüğü için fark almıyorlar iki araba arasında gece ile gündüz kadar fark var bence . İkisinide test ettim , Meganı listemden çıkardım ve Talisman almaya karar verdim
    isimsiz 2017-10-25 tarihinde cevapladı
  • Ya arkadaş hakikaten merak ediyorum şimdi talisman veya Passat veya mercedes fiyati ucuzu diyorsun resmen bizlere bu araçların tamamı üst sınıf demiş fahiş fiyata çekiliyor bir aracın imalat adedini kullanılan malzemenin toplu alisi fiyati ne kadar değiştirebilir aynı Konutta olduğu gibi bu sektörde çoook ama çooook pahalı bu millete iteleniyor bizimkiler de hacmi hiç sorgulamaya hatta bakmadan birazda bayilik sisteminin zoru ile el mecbur alıyor nereye bütün markaları kullandım fakat bu araç satıcıları yani firma saçma bi fiyat satış politikası uyguluyor araç 20 25 santim uzarsa total ne kadar fiyati etkiler hakikaten merak ediyorum bunun adı satış değil cakis olur hala biz zaten bunu satamayiz ama elde öbürü var onu verelim denirsede ozamanda kameralı cakis olur bide böyle düşün olayı
    tarihinde yorumladı.
  • Ya arkadaş hakikaten merak ediyorum şimdi talisman veya Passat veya mercedes fiyati ucuzu diyorsun resmen bizlere bu araçların tamamı üst sınıf demiş fahiş fiyata çekiliyor bir aracın imalat adedini kullanılan malzemenin toplu alisi fiyati ne kadar değiştirebilir aynı Konutta olduğu gibi bu sektörde çoook ama çooook pahalı bu millete iteleniyor bizimkiler de hacmi hiç sorgulamaya hatta bakmadan birazda bayilik sisteminin zoru ile el mecbur alıyor nereye bütün markaları kullandım fakat bu araç satıcıları yani firma saçma bi fiyat satış politikası uyguluyor araç 20 25 santim uzarsa total ne kadar fiyati etkiler hakikaten merak ediyorum bunun adı satış değil cakis olur hala biz zaten bunu satamayiz ama elde öbürü var onu verelim denirsede ozamanda kameralı cakis olur bide böyle düşün olayı
    tarihinde yorumladı.
  • yorumunu okuduğum 04 02 tarihli misafir arkadasıma katılıyorum reno önce talismana oynadı satışı tutturamadığı için şimdi megane hb ve sedan üzerine oynuyor aralarındaki makası açıp bu daha ucuz bunu alın ama luks istiyorsanız elimizde talisman alın algısı yaratılıyor çok yanlış bir satış politikası tercih etmişler arabaya güvenmeyip algı ile satış politikası öleli her halde bi milyon yıl oldu ama nafile kafalar hala değişmemiş iki konuyu merak ediyorum acaba reno personelinin kaç tanesi bu arabalardan herhangi birine biniyor veya binebiliyor(megane hb .sedan ve talisman)ikinciside uzaktan erişim sistemine(r link)akıllıtelefonlarla bir sızma girişimi olursa aracın hangi fonksiyonlarına kadar ulasılabiliyor örneğin oto fren veya park veya asr iptal edilebilirmi tabii diğer markalarıda düşünmek lazım teknolojinin azizliği işte
    tarihinde yorumladı.
  • Asagida arkadaşlardan biri talisman 200 c den ucuz diyor amma unutmayın 180 200 bin liraya 4 yıllık e 350 çok rahat bulunur ama tabi talisman kesinlikle ordanda iyidir çıkarın gözünüzde at gözlüklerini hatta s 350 bile zorlanır amma talisman ordanda iyi ve konforlu çıkarın elinizi vatandaşın cebinden Renault bile bi araştırın bakalım geri alımına kaç para veriyor arabayi alıyor 2 ay sonra geri vermek istesen ne kadara alıyor çooook merak ettim iyi gunler
    tarihinde yorumladı.
  • Adamın 100-110 bütçesi var. Mercedes daha kaliteli güvenilir, sağlam , teknolojik, karizmatik evet doğru. Ama onu alamıyor işte fiyat farkı 5-10 bin değil ki! Ayrıca Talisman Mercedesten daha iyi demedim. Sadece daha konforlu dedim ki binerseniz aradaki farkı anlarsınız. Hem daha geniş hem daha konforlu. Son olarak e350, s500 alınır... alınır ama bu aracın bakım, vergi, arıza masrafları 100.000 bütçeli bir adamı aşar yoksa corvette bile alınır o paraya boş muhabbetin sonu yok...
    isimsiz 2017-03-16 tarihinde cevapladı
  • E350 senelik vergisi ne kadar kardaş nereye biniyon
    isimsiz 2018-01-07 tarihinde cevapladı
  • Arkadaslar talisman 160 hp olanına 160 000 tl verileceğine 2 3 yaşında 320 ie bmw ye rahat binilir vergide az olur çekişte kral olur artan parayla Türkiye gezilir bunu Türk insanına sorsanız yüzde seksen bmw veya Mercedes veya vag alır zaten satışlarda bunu gösterir renoda daha önce
    tarihinde yorumladı.
  • Bende 520d var, o bile küçük geliyor; 320'ye binilir mi? Çekiş-mekiş palavra; ralliye mi gireceksiniz; efendi efendi arabanızı kullanın.
    isimsiz 2017-04-30 tarihinde cevapladı
  • Önce kullanmak lazım ondan sonra mercedes te BMW de yanın da araba değilmiş diyeceksin passatı aynı ayarda görmüyorum bile özellikle fiyatı düşünüldüğünde bu araba bu fiyata bedavaymış diyeceksiniz
    isimsiz 2017-10-24 tarihinde cevapladı
  • Minicooprin yaptığını yapar polis veya belediyeye verir araba satılıyor demeye getiri böylece bu girişimde hem talisman hem Megane Sedan ve HB sınıfı arabanın ipini çeker ama hala millete gazlamaya çalışır
    tarihinde yorumladı.
  • Talisman aldım daha 5000 bin klometre yaptım uzun yolda hem rahat hem konforlu yakıt cimrisi herkes atıp tutuyor parası biraz fazla ama değiyor aldığınıza pişman olmazsınız Allah kaza bela vermesin
    tarihinde yorumladı.
  • talisman hakkında atanların zannetmiyorumki talismanı var gidin kardeşim passat tirent alın zarar etmes siniz bende 160 icon var cok gergin ve keyifli bir araba istiyen passat cıları da halatım varcekeri
    isimsiz 2017-04-27 tarihinde cevapladı
  • Talisman gerçekden sıradışı bir araç konforlu ve dikkat çekici passat ve emsali araçlardan çok daha iyi bir görünümü var.
    isimsiz 2017-07-13 tarihinde cevapladı
  • Kaç hp aracınız
    isimsiz 2017-10-01 tarihinde cevapladı
  • Temmuz 2016 ayında 160Hp İcon talisman Aldım, çok memnunum, bazı arkadaşlar kötülemiş, karalamış ama ben memnunum, aynı özellikleri taşıyan bir BMW veya Mercedes fiyatlarını sorsunlar da ondan sonra karalama yapsınlar, keşke kapıları vakumlu, bagaj kapağını otomatik kapanır yapsalardı,
    tarihinde yorumladı.
  • Yahu bütün forumları okudum sizlere sadece gülüyorum satıcılar sizi süper oluyor bir mak Müh olarak sorayım acaba rekorun çok bilindik yıldızlı bi ortağı olabilirmi meselaarqbalar aynı platformda üretilmiş olabilirmi yaaaa acaba Mercedes 200x ve c 180 serisi
    tarihinde yorumladı.
Sayfa :