Opel Crossland X Yorumları

10 Yorum
Opel Crossland X yorumları

Opel Crossland X için sen kaç puan verirsin? neden?

Opel Crossland X için soru sor, kullananlar cevaplasın.

Opel Crossland X ..... ? şeklinde sorunuz.

Opel Crossland X Kullananlar

Bu sayfa Opel Crossland X kullananlar tarafından girilen Opel Crossland X yorum, incelemesi, tavsiyeleri Opel Crossland X kullanıcı yorumları, değerlendirmeleri, Opel Crossland X nedir? nasıldır? özellikleri nedir? Opel Crossland X kullanan var mı? alınır mı? , tavsiye eder misiniz? Opel Crossland X şikayetlerini ve sorularını içerir.

Opel Crossland X Kullanıcı Yorumları

  • Opel Crossland X Temmuz'da satışta.Crossland X, Opel'in PSA (PEOGEOT -CİTROEN) Çatısı altına girdikten sonraki ilk modeli. İç mekan Astra ile benzer tasarım ve ortak parçalarla şekillenmiş. Astradan 16 cm kısa olmasına rağmen yüksek yapsının avantajıyla farklı yerleşimli koltuk pozisyonuyla geniş bir iç mekan sunabiliyor. Bu sınıfta nadir bulunan ve sürgülü arka koltuğunun pozisyonuna göre 420 ile 510 litrelik geniş bir bagajı bulunuyor.
    elise111s | 28-06-2017
    • Arkadaşlar ben de iki aydır opel crossland kullanıyorum. İmkanınız var ise başka araba alın derim.
      1. İçeri rüzgar sesi alıyor ve turbonun sesi rahatsı ediyor.
      2. Geri vitese taktığınız da radyonun sesini Azaltmıyor.
      3. Sağa ve sola dönüşlerde bir çok arabada olan sis farları yanmıyor.
      4. Navigasyon paketi motor kartel koruması ve kışlık paspasları daha türkiyede yok.
      5. Silecekler önce calışıyor önce silecek gidip geliyor daha sonra su püskürtüyor ve üç noktadan ama musluktan açılır veya eski arabalarda ki gibi sadece suluyor tam cama püskürtmüyor.
      6. Torpido gözünde gece lambası yok.
      7: İç dizaynı o kadar da kullanışlı değil yan kapı gözleri çok kötü torpido gözü ufak ve kullanışsız.
      incognito | 07-01-2018

  • Opel Crossland X kullanıcı yorumları resim
    incognito | 04-07-2017
    • Çok şık olmuş.Merivanın yerden yükseğine benzemiş ama
      incognito | 04-07-2017
  • honestjhon ve whatcar dergilerinin incelemelerinde çok da beğenilmemiş bir araç. Yerine yakında çıkacak Skoda Karoq alınabilir.Fiyat farkı çok olmaz.
    incognito | 31-07-2017
    • Aracı kullanmadan insanları niye yönlendiriyorsun
      incognito | 21-08-2017
      • honestjhon ve whatcar dergilerinin incelemelerinİ OKU SONRA ARACI SEN AL
        incognito | 10-07-2019
  • Araç genel hatlarıyla güzel sadece yan profilden arka kısmına dogru gidilince göze hoş gelmeyen bi noktası var onun haricinde ben çok beğendim 1.6 enjoy paket + görüş paketi ve cam tavan paketini ekleterek aldım henüz elime geçmedi geçince yorumları yapacağım 1.2 turbo benzinlisini kullandım sürüş kalitesi beni çok şaşırttı aşırı derecede beğendim.
    incognito | 21-11-2017
    • Aracı aldınız mı. Memnun musunuz???
      incognito | 12-12-2017
    • evet araç bende 1 aydır kullanıyorum yakıt konusunda efsane çok az tüketimi var ve yalıtım konusunda başarılı fiyat performans açısından bence şuan piyasanın lideri sormak istediğiniz birşeyler olursa seve seve cvplarım.
      incognito | 28-12-2017
  • Arkadaşlar şakın bulaşmayın bu araca.8.ayda aldım aracı.4 defa servise gittim.
    1- üç defa motor arızası verdi
    2- direksiyondan sürekli ses geliyor
    3- şöför koltuğundan ses geliyor.
    Şuan da araç değişimi için dava açıyorum. Kaçın bu araçtan.
    üye1670 | 15-01-2018
    • hocam merhaba bende de aynı araç var acaba benzinli mi dizel mi problem yaşadığın araç.
      incognito | 19-01-2018
  • Arkadaşlar araç yaklaşık 3 aydır bende şimdiye kadar tüm beklentilerimi karşıladı
    - Fiyat performans açısından düşünürseniz alınabilecek en mantıklı araçlardan birtanesi
    - Enjoy pakette bile diğer firmaların dolu diye sattıkları araçlardan daha fazla özellik var
    - Gidipte en boş paketini alıp sonra torpidoda bile ışık yok demeyin.
    - Motor PSA yani kendini kanıtlamış bir motor gayet güçlü tek eksi yanı 5 ileri olması
    sonuç olarak verdiğiniz paraya göre bence kötü bir araç değil 3 aydır tek bir şikayetim olmadı opel gedizler saolsun baya sağlam bir indirim yaptı cam tavan ve görüş paketinide eklettim bu sayede. Biraz şans işi arkadaşlar araç almak aşşağıda yorumlarda bir arkadaş çok şikayet etmiş "bulaşmayın kaç kere servise gittim" demiş. Bana soracak olursanız 15 yıllık opel tecrübemle bu kadar düşük rakamlara alınacak en iyi alman bakın en iyi alman demiyorum bu paralara alınacak en iyi alman marka araç. Mercedes Bmw Audi bunları zaten saymıyorum VW deseniz gereksiz pahalı.
    incognito | 30-01-2018
    • Enjoy 1.2 benzinli manuel 81hp . Bu güç yeterlimi.
      incognito | 11-02-2018
    • Merhaba 1.2 benzinli manuel 81 hp şahsi fikrim yeterli değil. Ancak ben sakin kullanırım performans çok önemli değil derseniz yeter neden yetmesin. Yalnız yokuşlarda falan klima da açıksa baya bi zorlanırsınız.
      incognito | 12-02-2018
  • Aracı 10. Ayda aldım ve şu ana kadar aşağıda bahsedilen hiçbşr sorunu yaşamadım turbo sesi rüzgar sesi vb hiç sorunum yok aracın navşgasyon paketi de mevcut ve aldıktan sonrada kamera ve nav paketi ekleniyor Sikecekler ve su kombinasyonlu çalışıyor önce su sonra silecek şeklinde torpidoda ışık yok doğru ama şart değil sağa sola dönüşlerde sis yanmıyor buda doğru geri viteste sensör sesi radyodan fazla geliyor yani arkadaş sallamış biraz iç dizaynındanda inanılmaz memnunum bu arada navigasyona neden ihtiyaç duydun ankayamadım çünkü üzerindeki intellink harita dahil her şeyi yansıtıyor ekrana ayrıca sesli kontrolde mevcut. Aksesura konusundada karter koruma vb bunlar genelde sonradan satın alınır araştırırsanız bulursunuz hazır beklerseniz hem para hem zaman kaybedersiniz yani boş konuşmanın anlamı yok. Aracım 1.6 dizel bu arada.şunuda şöyliym 81 beygşr olan yani en düşük olan motor kesinlikle araca yetmiyor 1.2 yada 1.6 sını tercih edin son olarakta araç çarpışma ve sağlamlık testlerinden 5 yıldız aldı.
    incognito | 11-02-2018
  • [email protected] ietişim için bıraktım mail adresini merhabalar öncelikle. Aynı aracın 1.6 dizelini kullanıyorum. Araç 100 ve üzeri hızlarda rüzgardan çok etkileniyor buda şeritte sizin kontrolünüz dışında hareketler yapmasına sebebiyet veriyor. Yüksek hızda ve otoban tarzı yerlerde deneyimleme şansınız oldumu acaba. Aynı durumu yaşadınız mı? Bu gün test aracı ike teste çıkar gibi bayiye gittim ondada aynı sorun var. Çözümü ne olabilir bir fikriniz var mı? Rot balans ön düzen lastik basınç hepsi sorunsuz ama çözüme ulaşamadım henüz.
    üye1828 | 29-08-2018
  • Crosland x aldim 2018 ocak 1 arac 14.000 de 3 kere cekiciyle servise gitti bir kerede cekicisiz...1.de bobin dediler...2.de buji.. 3. De motoru acacagiz bakacagiz dediler sonra ooo bisey yokmus pistonlar kurum baglamis temizledik is tmm dediler sizi mahkemeye vericem aracimi degistirin dedim 30 bin bakimini bedava yapalim rusvetini teklif ettiler avukata sorayim cewap vereyim dedim... sordum yapsinlar dedi aradim yapin dedim... yok anam yapamayiz mahkemeye verecekmissiniz o yuzden olmaz dediler.. alin alin iyi araba
    üye1841 | 11-09-2018
  • [email protected]
    Crossland X 1.6 dizel manuel aracım sıfır alındığından beri,araç ciddi şekilde sağa çekiyor,kontra vermesem uçurumdan toplardım,servis kalibre rot mot yapmış bişiyler sonuç aynı,yine servise gidicek,arka amortisörlerden gelen sesle her seferinde eyvah gitti arka takımlar diyip içim eriyor çünkü çukur değil girdiğim yoldaki su mazgalları!,öne park sensörü takarmısınız dedim sonuçta multimedia destekliyor yokmuş öyle bir parça!!önden park sensörlü araç kaza yapsa yok yenisi yok takmayacağız mı diyecekler!!Emniyet kemerlerinin alt bağlantı demirleri açıkta,kemer tokasını her seferinde aşağıdan topluyorsun,aracın direksiyon kutusunun yanındaki bilgisayara bağlama kısmı açıkta tvye scart mı koydular diye düşündüm ilk gördüğümde!acaip ucuz detaylar,rüzgar sesi çok sıkıntılı değil hafif yükseklikten kaynaklı savurma limitler dahilinde var,Aracım daha 1000km bile yapmadı,kimbilir daha ne sorunlar ile karşılaşacağım,
    Az paralar verilmiyor bu araçlara!!!Opel bildiğiniz gibi safkan değil artık,o yüzden ben pişman oldum,bi daha saf Alman ve Japondan asla şaşmayacağım...
    cuneytnet | 10-07-2019