Deklinoks Yorumları

Deklinoks yorumları
Kullanıyorum Beğen

Deklinoks Yorumları

Bu sayfa Deklinoks yorum, Deklinoks hakkındaki kullanıcı yorumları incelemeleri, değerlendirmeleri Deklinoks nedir? nasıldır? özellikleri nedir? Deklinoks kullanan var mı? alınır mı? Deklinoks tavsiye eder misiniz? Deklinoks şikayetlerini ve Deklinoks sorularına cevaplar içerir.

Yorumla veya Soru Sor

Puan Ver :
 
Toplam : 9 Yorum | 0 Soru
  • deklinoks ile kilo veren oldu mu arkadaşlar. kimyasal içermez lahana otu sinameki otu falan karışımı diyor? inanalım mı?
    tarihinde yorumladı.
  • çok şikayet okudum bende almaktan vazgeçtim kilo fln verdirmiyormuş
    isimsiz 2017-02-05 tarihinde cevapladı
  • Hiç bir işe yaramıyor. Para tuzağı. Bol su içip yemek yemezsen zaten 1 haftada ödem atmış ve 5-6 kilo vermiş olursunuz
    isimsiz 2017-09-27 tarihinde cevapladı
  • Öncelikle merhabalar. Sayın okurlar Deklinoks kullanıyorum bu 3.günüm ve ciddi anlamda sahaları çorba tokluk veriyor baya bir süre sonra gerçekten metobolizmayı çalıştırıyor. Kısacası benim daha 3.günüm ve memnunum tadında hiç fena değil sabah çorbanın üzerine limonda sıkabilirsiniz karabiber ya da pul biber de ekeleyebirsiniz
    isimsiz 2017-02-06 tarihinde cevapladı
  • Asla kullanma mide krampları ile hastaneye zor yetiştim beş kuruş etmez
    isimsiz 2017-09-03 tarihinde cevapladı
  • Aala inanma 2 kutu aldım 15 gün geçti 100 gr veremedim yazacaktım beni engellemiştir mahkemeye gideceğim
    isimsiz 2017-09-03 tarihinde cevapladı
  • Deklinoksu bir ay kullandım.Normalde çabuk kilo verebilen bir yapıya sahip olmama rağmen iki kilodan fazla veremedim.Başlarda evet biraz tok tutuyordu ama bunun da placebo olduğunu düşünüyorum.Kesinlikle o kullanıcı yorumlarına aldanmayın bende onlara inanmıştım.
    tarihinde yorumladı.
  • Deklinoks denen ürünü malesef yorumlara kanıp almış bulunmaktayım 60 günlük paket aldım yani 3 kutu 2 kutu bitti ve 0 kilo kaybı tamamen yalan dolan
    tarihinde yorumladı.
  • kesinlikle yalan bana ürünü sattılar sonra beni engellediler kilo veremedim diyince o kadar takipçiyi satın mı alıyorlar anlamadım? Kilo vermediğim gibi iğrenç bir tadı var bence birde satarken alana kadar canım cicim sonra kapı duvar . Verdiğim para çöpe atmış oldum
    isimsiz 2017-04-07 tarihinde cevapladı
  • yalancı sahtekar ürünü sattıktan sonra engelleyen umuramayan vurkaç yapılan bir sistem bence kime güveneceğimizi şaşırdık saygısız satıcı ve tadı iğrenç ötesi bir ürün
    tarihinde yorumladı.
  • peki bir paketi kaça mal oldu
    tarihinde yorumladı.
  • kesinlikle inanmayın paranıza yazık günah
    tarihinde yorumladı.
  • Ne olur bana yardım edeni bana marka değerimizi zedelediğinden dolayı mahkemeye vericem dedi
    isimsiz 2017-07-03 tarihinde cevapladı
  • deklinoku geçen ay kullanmaya başladım 70 kg den 65 e düştüm. dikkatli kullandığınız zaman başarılı oluyorsunuz. ben başardım.
    tarihinde yorumladı.
  • Nasil dikkatli kullanabiliyozki
    isimsiz 2017-06-13 tarihinde cevapladı
  • ne sekilde kullandnz
    isimsiz 2017-06-30 tarihinde cevapladı
  • ne sekilde kullandnz
    üye1493 2017-06-30 tarihinde cevapladı
  • Sakın almayın ben aldim geri gönderdim parami iade edicem dediler 7 aydır vermiyolar hiç bi işe yaramiyo almayın emine
    tarihinde yorumladı.
  • Aynen bana da öyle yaptılar paramı alamadım. Haram zıkkım olsun inş. . Bazılarına 99 liraya bazılarına 160 bazılarınıza 200 e satıyorlar ödeme fişi fatıra belge hiç bişi de yok! İade falan da vermiyorlar üzerine bide azarlıyorlar hoşlarına gitmeyen bir yorum olduğunda.
    isimsiz 2017-09-27 tarihinde cevapladı
  • Acaba hangi sit den aldınız
    isimsiz 2017-12-06 tarihinde cevapladı
  • Acaba hangi sit den aldınız
    isimsiz 2017-12-06 tarihinde cevapladı
  • Ben bu ürünü geçen sene kullandım ve 2 ay dolmadan 12,5 kilo verdim inanamadım kendime, böyle yazanları görünce alırken çok tereddütlü başlamıştım fakat muhteşem bir ürün şiddetle tavsiye ederim.
    tarihinde yorumladı.
  • ben de almayı dusunuyorum instagram hesabından alacağım pek çok kullanıcı yorumu var hepsi de olumlu sizce almalı mıyım
    isimsiz 2018-07-31 tarihinde cevapladı